Semoga Kekal Hingga Ke Akhirnya Sepupuku

Semalam ialah hari perkahwinan sepupu aku,
Akhirnya berakhir sudah zaman bujang sepupu aku sorang nih,
Daripada umur aku 4tahun iaitu masa aku dah mula kenal orang sekeliling aku agaknya,dialah sepupu yang rapat dari dulu sampai sekarang,sampaikan bile dia berhenti sekolah dan masuk tahfiz kat seri petaling,aku pon follow masuk tahfiz tapi kat telok mas melaka la,bile habis hafazan dok main sini sane,genap umur aku 17tahun,family die ajak aku gi belajar dekat Yemen,aku Pon follow die gi belajar kat yemen,
Walaupon kiteorg takde persamaan,Die Peminat fanatik Barcalona,Aku lak Man City,
kiteorang tetap rapat,Dan sekarang die dah kawin,takleh da nak join aku gi Tengok wayang ke,Bowling ke,Jerit2 Joget Dalam Karaoke dan semualah,mungkin boleh tapi susah sikit sebab da ade Tanggungjawab,Ape pon family aku semua gembira dengan kehadiran orang baru dalam family kitorg yang besar nih,Semoga Jodoh Berpanjangan hingga ke Akhirnya & mendapat zuriat yang soleh lagi solehah sepupuku.. Amiiiiiiiinnnnnnn




 Aku jadi pengapit,tak tenggelam ke pengantin eh.. haha~
Gambar pengantin pompuan takde lak..


Selamat Pengantin Baru ^_^

Al-Farouq
&
Nur Syuhadah

Post a Comment

0 Comments

Follow Sini