Hari Raya Aku Untuk Tahun 2013


Selamat Hari Raya Sahabat-Sahabat..
Aku nak meminta maaf Pada Semua orang yang mengenali diri ini..
Walaupon sekarang da masuk raye ke 7..
rasanya suasana hari raya masih ada walaupon tak semeriah hari pertama..
Tahun nie,Tak semeriah tahun2 sebelum nie..
Mungkin sebab keletihan masuk exspo dan sebagainya..
Hari raya Pertama aku still kat terengganu setengah hari..
Habiskan masa dengan memandu Van untuk pulang ke Kampung..
Memang seronok cz sepupu aku (Farhan) jadi meneman aku..
Dari Terengganu ke Melaka die tak boleh tido..
Jadi teman aku berbual sepanjang perjalanan tuh..
Sempat gak kiteorg menyanyi lagu raya walaupon suara sumbang semua.. hee

Bila sampai umah.. 
Malam tu kite org keluar Ramai2 1 Kampung gi town..
Jalan-jalan beraya la katekan.. sambil tu shooping baju raya..
tapi yang shopping org kampung laa, aku tak pon..
Raya ni aku takde baju raya.. Buat pertama kalinya..
takde mood nak bershopping.. Mungkin sbb niaga kurang ok tahun nie..
Jadi hilang mood nak beraya,heeee
Masa pergi town (mahkota parade) kite org singgah makan kat Old town..
Fisrt time aku makan kat situ.. lepas makan tu..
Terserempak Fatin, Masih still besar jugak die Sama n Iwan.. haaa ^^
Ingatkan nak beraya umah die tapi tak berkesempatan pulak,tahun nie..
Malam tu kiteorg smua gi tengok wayang cerita RED2..
Cerita punya la Best aku boleh tidooo..
Semuanya Gara2 org sebelah aku (Amy).. " Alasan je sebenarnya da penat"
Start jerk cite terus tido.. Tu yang aku tak blh tahan.. haa
Lepas tu kiteorg lepak kedai makan santaiii...

Hari Raye ke2
Aku gi Water World bawak org gi sana mandi..
Family aku tak ikut pon.. Cz keje aku n iwan mmg hantar org gi sana
Dapat la tiket free n 50RM duit minyak,Upah hantar dieorg gi sana, haaa
Balik malam tu keje aku tdoo jerk..

 Hari Raye ke3
Aku abiskan Msa aku n tido jer..
Mengamuk sepupu aku sorang nie.. haa
Mana taknya member balik kampung..
Tapi tak di raikan pon..
Sory laa My Sppu tahun ni den memang takde mood nak beraya..
Sory sesangat...

 Hari Raye ke 4,5,6
Kite org 1 Family abiskan masa dengan mengemas kedai baru (Szira Cheng) jerk..
Walaupon kite org tak sempat beraya sama-sama..
Dan kiteorg tak sempat pakai baju raya lagi..
kitaoranag da cukup heppy coz sekurang2 nya kitaorg dapat duduk sama2 bual tang ni,tang tu..
Gelak sini sana..
Makan KFC and Domino Pizza sama2 walaupon tak kenyang.heee
Sekurang2 nya kiteorg masih dapat duduk sama2 pada hari raya..
Walau takde suasana n pakai baju raya..

Mama & Ayah
Kakngah (Saidatul Akliema)
Kakwan (Farah Syakierah)
Aiman (Aiman Syouqi)
Sapiq (Syafiq Haqiemi)

Selamat Hari Raya Semua Pakcik2 makcik2,Spupu,Sahabat2dan Kesemua kawan-kawan tak kiralah Kawan Fb ke blogger yang mengenali diri ini..
Tak lupa jugak Tunangku

Ezan (Norizan) Dan keluarga


Post a Comment

0 Comments

Follow Sini