Header Ads

Breaking News
recent

Suasana berbuka terengganu

Alhamdulillah,Allah telah pertemukan kita dengan bulan ramadhan.. Walaupon telah banyak waktu dibuang dengan sia2.. InsyaAllah Moge Kesemua amalan baik dapat d teruskan pada bulan2 berikutnya..
Tak sangka sungguh meriah suasana berbuka kat sini..
Mungkin ini kali pertama dan terakhir aku dapat lihat suasana begini..
Dah jadi adat org terengganu agaknye berbuka macamni..
Ape pon teruskanlah org terengganu..
Dengan suasana gembira begini..
Dan berbanggalah.. Cz kat tempat lain atau negeri lain.. Mungkin takde mcm yang kita dpt lihat dan rasa dengan suasana macam ni..

Follow Sini

Google+ Followers

Powered by Blogger.