Header Ads

Breaking News
recent

Antara sebab Hudud tak dijalankan, Ini makannye


ada juge manusia yg nak gue sebarkan aib dia..siap inbox gue ckp gue ni cakap je lebih..tp habuk pun tarak.as u wish..ari ni gue tunaikan permintaan ang yer..https://www.facebook.com/kemaeiyz

Aqu bukan nak aibkan orang,tapi apakah korang tau negara kita diserang penyakit 
Yang paling merbahaya sekarang, antaranya yang paling berluasa sekarang ialah berdua-duaan..
Ini virus tahap keritikal yang tak dapat diubati dengan hukum yang manusia buat kawan-kawan,
Cube renungkan antara sebab eropah menghalalkan pergaulan bebas ialah sebab mereka tak dapat
nak menanganinya, ape cara sudah difikirkan, semuanya tak jalan,

Korang tau ape yang empunya gambar komen kat atas tu?

"Dok malaysia ni x da islam pon, jakim ke apa bukan boleh buat ape pon,hg print screen la komen ni, biaq depa taw kalau nak tangkap kami ka apa pastikan tangkap yang lain juga, sebab semua da ada bukti,lgpon kalau TANGKAP BUKAN DA APA PON, BAYAQ DENDA SETEL LAA, "

Ingatlah wahai kawan-kawan hukum Hudud itu ialah hukum Allah, kenapa masih tak laksanakan lagi di negara kita, Allah telah menetapkan sesuatu hukum untuk menyelesaikan masalah pada kita, dan untuk mngubati penyakit dalam diri kita, jadi TOLONG jangan bagi sebab-sebab dengan pakai kepala lutut Hudud tak boleh dilaksanakan di negara ini..


Berapa billion akan kehilangan jika Hudud dilaksanakan? Berapa juta undi rakyat akan disia-siakan? Berapa ratus ribu kes jenayah dapat dikurangkan? Berapa juta rakyat kita akan mati kebuluran? Berapa ribu insan akan jatuh fakir? Berapa ramai ahli politik akan dikafankan?

Aku tidak dapat memikirkan apa-apa kerugian jika Hudud dilaksanakan di Malaysia. Jikalau wujud jua keburukkannya, aku pasti faedahnya adalah seribu kali ganda lebih baik. 

Isu Hudud ini adalah satu hikmah, sekiranya semua rakyat bersatu padu mahukan Hudud, parti-parti politik perlu melaksanakannya tanpa perlu bermuka-muka mengintai kepentingan parti politik mereka. 

Read more: http://www.taufiking.com/2012/07/mengapa-hudud-tidak-boleh-dilaksanakan.html#ixzz2ldzSKaWW

Follow Sini

Google+ Followers

Powered by Blogger.