Manchester United "Hanya" Mampu Seri VS Burnley

 "Satu faktor besar kegagalan adalah Zlatan Ibrahimovic masih belum mempamirkan penyudahannya yang berbisa"

MANCHESTER, England - Manchester United mempunyai lebih 70 peratus Pengawalan bola, 36 Percubaan dan 19 Tendangan Sudut  tetapi terpaksa berpuas hati dengan keputusan seri 0-0 berlawan Burnley.


 Jose Mourinho yang duduk dalam kotak pengarah,telah disuruh keluar padang pada separuh masa yang memprotes keputusan pengadil, dan Ander Herrera juga terpaksa meninggalkan padang kira-kira selepas mendapat kad kuning yang kedua di babak kedua manakala keputusan akhir perlawanan tetap berkesudahan 0-0 vs burnley.
Mu tidak berdaya untuk Mengubah keputusan dan menjaringan apa-apa gol, ini mungkin kerana kekurangan 1 pemain yang dibuang padang. Ia sememangnya sangat mengecewakan fans nya dengan keputusan berkesudahan seri 0-0.
Manakala bagi bunrley keputusan itu dianggap menang bagi mereka,Pendek kata, ia bukan hari yang tuah bagi United. Mereka mencuba sedaya upaya dengan banyak percubaan dan ada yang terkena tiang, terkena palang dan dinafikan penjaga gol dari Tom Heaton, bekas pemain belia di kelab itu.
Manchester United
0-0
Burnley FC


Post a Comment

0 Comments

Follow Sini