Ape yang BEST jadi PENGAPIT?????

Pengalaman jadi pengapit takde ape yang mendebarkan pon
cz pengapit bukan macam pengantinkan
kalau pengantin,ade org baru kat sebelah
mule ade peneman hidup baru
jadi ape nak berdebar lagi 
suami & isteri pegang tangan
same2 tenangkan diri supaya tak gabra kan,ha
Nak tau ape yang BEST jadi pengapit????
BACA & TENGOK PIC sampai abis

Kalau aku sorg2 jerk
tu yang tak ade ape perasaan langsung
jadi pengapit untuk sppu paling rapat
aku takde hadiah untuk die kali nie
cukup la aku temankan die naik pelamin
lap muke die bile die berpeluh
tu lah sahaja keje aku sebagai pengapit..

pertama sekali macam biase berarak 1kg..
yeke 1kg?

lagi satu keje pengapit..
mengipasss ajerk
padahal sppu aku ni tak pernah pon kipaskan aku 
sebelum-sebelum nie kan

 tapi paling best jadi pengapit?
korang akan dapat gambar yang banyak
tu la kelebihannye
haha~

 ade lagi satu lah best nye
pengapit perempuan akan tengok pengapit laki
walau pon si lelaki da berpunya
n si prempuan pon da berpunya
saling mengagumi takpe ke?
haa~

Ade lagi bestnye jadi pengapit
korang boleh makan sebelah pengantin tuhh
ape yang pengantin makan,korang pon blh makan

Terus terang aku bagi korang 1 nasihat
makan nie,JANGAN malu2 mcam AKU
hahaha
name pon rezki,makan lak sedap2
ape nak malukan?
Jadi korang makan lah walaupon orang semua da abis makan
ahahaha

NI bukan untuk pengapit lagi
ni bagi smua org lah
semua akan seronok
bile ambik gambar 1 family
TEMA nye purple,aku jerk yang pakai cream
love u all ^_^

bergambar n pengantin buat kenangan
belah kanan sekali adik aku no3
bukan makwe tau
^_^

HAH!!!!
Yang ni khas untuk korang
buahahahaha

Selamat pengantin Baru Sepupuku
Moge panjang umur korang berdua
Moge murah rezki korang berdua
MOge mendapat zuriyat yg soleh lagi solehah korang berdua
hubungan korang diberkati Allah hingga ke akhir hayat
Begitu jugak kepada semua pasangan saudara seIslam kami..
 Ya Allah Berikanlah kami jodoh yang bisa membuatkan kami ingat kepadamu Ya Allah
Aminnnnnnnn...

Post a Comment

0 Comments

Follow Sini