Masa Ialah Pedang Yang Tertajam


Ahhh...
Walaupon aku masih ingat kata2 ust aku sebelum nie..
Waktu yang telah hilang takkan boleh aku undur dan perbaiki kembali..

Kata Imam As-Syafie
"Masa itu ialah Pedang,jika kamu tidak memotongnya..
Maka ia akan potong kamu.."
tulah pesanan Ust Amali kali terakhir aku jumpa..

Sebagai manusia..
yang sentiasa lupa dan leka..
mungkin dah jadi satu tabiat..
aku lupa apa yang sepatutnya aku perlu buat hari2..
Blog tak di update..
Page FB senyap sunyi tanpa apa2 info terbaru..
Gi kedai lewat n malas..
kerja tertangguh-tangguh..
ni baru Hal duniawi..
Tak kira lagi ukhrawi..
aihhhhhhhh...

Semuanya sebab aku leka dengan game2 bawah nie..
berbulan2 Leka..
Berbulan2 Abiskan Masa..
Berbulan2 Menghantui Aku..
BlackShot..
Boomz Malaysia..

 Nie game Tembak-tembak pakai guns Online..

Yang ni lak.. tembak-aim Sambil mengembara lebih kurang..

Nak taknak..
Kene Tanam Azam baru..
Deleta game dari Com.. Uninstaller

Moga Allah kuatkan semangat nie..
Moga Allah Berikan Semangat untuk beristiqamah nie..
Moga Allah Permudahkan Urusan untuk nie..
Doakan aku kawan2

Ya Allah berikan kami kekuatan ya rabb..
Amin..

Post a Comment

0 Comments

Follow Sini